Nytt medlems- og administrasjonssystem rulles ut medio februar

Postet av Stoppen Sportsklubb den 29. Jan 2019

Klubben har i lengre tid vært på jakt etter et medlems- og administrasjonssystem som fanger opp de funksjonene en klubb trenger for å forenkle hverdagen uten excelark og flere forskjellige kommunikasjonskanaler for spillere, trenere, støtteapparat, administrasjon og styret. I tillegg til at vi tilfredsstiller alle krav i GDPR lovgivningen.

Aktivitets appen Laget Mitt introduseres for trenere og lagleder tirsdag 12.02.19.

For spillere og foreldre inneholder appen:

  • Min side hvor all kontakt informasjon ligger og kan oppdateres ved behov
  • Treningskalender og innkallinger
  • Kampkalender og innkallinger (Integrert mot Min Fotball)
  • Betalingsløsning for medlemskontingent, aktivitsgebyr og andre innbetalinger
  • Ressursfordeling av frivillig arbeid
  • Kommunikasjon med trenere og lagledere
  • Påmelding til alle arrangement i klubben

For trenere og lagledere inneholder appen i tillegg:

  • Oversiktlige laglister og gruppeinndelinger
  • Fraværoversikt treninger/kamper
  • Enkel registrering av nye og sluttede spillere, trenere og støtteapparat

Foreldre vil motta en mail/sms med info om nedlasting, innlogging og oppdatering av kontaktinformasjon i slutten av uke 7 eller starten på uke 8.


Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.